Odgrzeję trochę temat.
Co do podłączenia do radia, to mógłbym wpiąć się w te końcową wiązkę, do jednego z przewodów zasilania które we wiązce można ze sobą zamieniać w zależności czego radio potrzzebuje? Żółty i czerwony chyba to jest. mają nawet wtyczki gotowe. Nic tylko się podpinać
Bo gdyby podpiąć się do obwodu zapalniczki, to ładowarka będzie ciągle pod napięciem, czyli będzie rozładowywał akumulator?
Qstachu, piszesz o rozdzielaczu zapalniczki pod kierownicą. Zamontowałeś? Gdzieś tam można się bezproblemowo wpiąć? Przechodzą tamtędy przewody do zapalniczki?
Co do podłączenia do radia, to mógłbym wpiąć się w te końcową wiązkę, do jednego z przewodów zasilania które we wiązce można ze sobą zamieniać w zależności czego radio potrzzebuje? Żółty i czerwony chyba to jest. mają nawet wtyczki gotowe. Nic tylko się podpinać
Bo gdyby podpiąć się do obwodu zapalniczki, to ładowarka będzie ciągle pod napięciem, czyli będzie rozładowywał akumulator?
Qstachu, piszesz o rozdzielaczu zapalniczki pod kierownicą. Zamontowałeś? Gdzieś tam można się bezproblemowo wpiąć? Przechodzą tamtędy przewody do zapalniczki?
Komentarz